گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۳۳۰ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۲۸۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۶۹۴۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۷۰۹۴۴ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/٩ - ۲۳۳۰ مورد

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) صورت گرفت؛ تجلیل از بانوان ستادی دانشگاه

چهارشنبه ١٣ دی ١٤٠٢ ساعت ١٧:٥٣ ب.ظ   ( بازدید : 76 نفر )


سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و گرامی داشت مقام مادر فرصتی شد تا در مراسمی که با حضور دکتر براتی زاده معاون توسعه دانشگاه و حجت الاسلام سیدی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد، بانوان شاغل در ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان هم تجلیل شوند و هم بی واسطه دغدغه های خود در حوزه های مختلف و از جمله رفاهی را با معاون توسعه دانشگاه در میان بگذارند و پاسخ خود را نیز دریافت کنند؛ نشستی که حدود 2 ساعت به طول انجامید.

معاون توسعه دانشگاه در این نشست به بیان ویژگی های سبک و سیره زندگی حضرت زهرا (س) پرداخت و ابراز کرد: حضرت زهرا (س)، دختر نبوت، همسر ولایت و مادر امامت هستند و آن حضرت، الگوی بسیار خوبی برای زنان و بانوان جامعه امروزی است.

دکتر براتی زاده با تشکر از تلاش های تمامی بانوان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی استان، تصریح کرد: قدردان تلاش ها و زحمات تان هستیم و به دنبال افزایش خدمات رفاهی برای کارکنان دانشگاه و خصوصا بانوان هستیم.

وی همچنین با گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدا و به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی، به بخشی از جنایات این روزهای رژیم منهوس اسرائیل در غزه نیز اشاره کرد.

دکتر براتی زاده، بزرگترین دغدغه دانشگاه را تامین نیازهای درمانی مردم در استان برای عدم نیاز به سفرهای درمانی بیماران به سایر استان ها دانست و افزود: حفظ و ارتقا سلامت خانواده ها بسیار اهمیت دارد و در این خصوص باید تلاش های بیشتری صورت گیرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز ضمن تجلیل از زحمات و تلاش های بانوان دانشگاه، به گوشه ای از سیره زندگانی حضرت زهرا (س) اشاره کرد و ایشان را الگویی بی بدیل برای بانوان دانست و افزود: زنان در جامعه افراد تاثیرگذاری هستند.

حجت الاسلام سیدی، همچنین با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، به گوشه ای از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده شهید سلیمانی پرداخت و ابراز کرد: امنیت و آرامش امروزمان را مدیون شهدایی همچون شهید سردار سلیمانی هستیم.

در پایان این مراسم با اهدا لوحی، از بانوان شاغل در ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان تجلیل شد.


منبع : مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۲۵۳ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۳۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...