گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۹۶ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۶۴۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۰۲۹۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۱۵۰۴۱۵ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/٢٥ - ۹۱۴۹ مورد

افتتاح مرکز MCMC پایش آنلاین اورژانس های بیمارستانی

یكشنبه ١٢ شهریور ١٤٠٢ ساعت ١١:٥ ق.ظ   ( بازدید : 154 نفر )


به مناسبت هفته دولت و با حضور دکتر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور و دکتر دولت‌ابادی رئیس اورژانس خراسان شمالی، پروژه‌های سرویس تله مدیسین اورژانس های قلبی که از خدمات جدید در اورژانس پیش بیمارستانی است. افتتاح و راه اندازی شد.

 در سرویس تله مدیسین اورژانس های قلبی، کارشناسان فوریتهای پزشکی در بالین بیمار از طریق نوار قلب، علائم حیاتی و معاینات بیمار، سکته های قلبی را تشخیص داده و توسط دستگاه تله مدیسین تصویر نوار قلب و علائم بیمار برای متخصص قلب یا متخصص طب اورژانس مستقر در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد ارسال شده و سریعا دستورات دارویی برای بیمار به کارشناسان فوریتهای پزشکی اعلام می گردد و این خدمت تاثیر زیادی در سرعت تشخیص و درمان سکته های قلبی خواهد داشت.

همچنین پروژه دوم ، انتقال تصاویر بخش های اورژانس بیمارستان های امام حسن(ع)، امام علی (ع)، خاتم‌الانبیاء شیروان، پورسینا آشخانه و جوادالائمه جاجرم به واحد پایش مراقبت های درمانی دانشگاه  MCMC در ساختمان اورژانس پیش بیمارستانی بود و این پروژه نظارت و پایش بر خط بخش های اورژانس بیمارستان های استان را در پی خواهد داشت.

لازم به ذکر است با تلاش کارشناسان فاوا اجرای تله مدیسین اورژانس های قلبی جزو دانشگاه های برتر کشور و اجرای MCMC  بعد سال ها اتفاق افتاده است

شنبه 11 شهریور ماه نیز مهندس حسینی معاون عمرانی امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور در پردیس دانشگاه علوم پزشکی استان، از مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC) مستقر در این پردیس بازدید کرد.

️دکتر شاهین فر سرپرست دانشگاه و دکتر براتی زاده معاون توسعه دانشگاه نیز در این بازدید حضور دارند.

 


منبع : مدیریت فاوا دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۷۸۳ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۴۳۰ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...