گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۰۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۸۱۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۴۵۹۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۶۸۲۳۹ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٧/٢١ - ۱۴۸۸ مورد

دعوت دانشگاه علوم پزشکی از خیرین سلامت؛

شنبه ٤ اردیبهشت ١٤٠٠ ساعت ٩:٣٩ ق.ظ   ( بازدید : 1118 نفر )


اقلام مورد نیاز برای مدیریت موج جدید همه گیری کووید19 اعلام شد

سرپرست اداره سازمان های مردم نهاد خيرين سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا و تامین نیاز مراکز درمانی و بهداشتی برای ارائه خدمات بهتر به بیماران، اقلام مورد نیاز برای مدیریت موج جدید همه گیری کووید19 اعلام شده است.
به گزارش پایگاه خبری وب دا، مهندس مهدی اسدی اظهار کرد: با توجه به اوج گرفتن همه گیری بیماری کووید19 در موج چهارم این بیماری، نیاز مراکز درمانی و بهداشتی به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاه ها و تجهیزاتی که برای مدیریت این همه گیری و ارائه خدمات بهتر به بیماران مبتلا مورد نیاز بوده در حال افزایش است.
وی بیان کرد: با توجه به اعتبارات محدود دانشگاه علوم پزشکی، تامین تمامی این اقلام در کوتاه مدت دشوار است بنابراین برای فائق آمدن بر موج چهارم همه گیری  کووید19 نیازمند کمک های مردمی و خیرین نیک اندیش هستیم.
مهندس اسدی ادامه داد: در همین راستا اقلام موردنیاز مدافعان خط مقدم مبارزه با این همه گیری در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی برای استحضار خیرین گرامی در وبگاه دانشگاه اطلاع رسانی شده است. 
وی عنوان کرد: اقلام حفاظت فردی مورد نیازمراکز بهداشتی و درمانی شامل ماسک p100 با فیلتر، ماسک N95، ماسک جراحی، لباس سرهمی و گان، محلول ضدعفونی دست و سطوح، عینک و شیلد محافظ، الکل 70 درصد، دستکش (لاتکس، پلاستیکی، ونیل و نیتریل)، کاور کفش و آستین یکبار مصرف است.
مهندس اسدی اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در سطح استان و به تبع آن افزایش تعداد بیماران بد حال و نیازمند مراقبت های ویژه، دانشگاه ناچار است حداقل ۸ تخت مراقبت ویژه (ICU) به تخت های استان اضافه کند که علاوه بر فضای فیزیکی، کارکنان پشتیبانی و کادر درمانی نیازمند دستگاه ها و تجهیزاتی برای راه اندازی ICU است.
وی مانیتور علائم حیاتی، دستگاه پمپ سرنگ، دستگاه نوکواستری، پالس اکسیمتری رومیزی، ترمومتر دیجیتال، الکتروشوک، ساکشن، ونتیلاتور ثابت، لارنگوسکوپ، اتوسکوپ، افتالموسکوپ و ... را از جمله این اقلام خواند.
مهندس اسدی بیان داشت: خیّرین محترم برای اطلاع از لیست کامل اقلام موردنیاز و حدود قیمت آن ها می توانند به صفحه اداره سازمان های مردم نهاد و خیّرین سلامت در وب سایت دانشگاه به آدرس  https://b2n.ir/w89316 مراجعه کنند.
وی از تمام خیّرین داخل و خارج استان در جهت تهیه اقلام موردنیاز برای مبارزه با این ویروس منحوس تقاضای یاری کرد و گفت: خیّرین می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 6000300300 و یا شماره کارت 0966-0009-6370-5894 در بانک رفاه کارگران واریز کرده و برای کمک های غیر نقدی به آدرس بجنورد، بلوار دولت، ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی، اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه و کد پستی ۹۴۱۴۹۷۵۵۱۶ ارسال کنند.
مهندس اسدی خاطرنشان کرد: خیرین می توانند برای دریافت پاسخ پرسش های احتمالی از طریق شماره تماس  31511190 (058) با کارشناسان ذیربط تماس حاصل کنند.


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۲۴۹ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۳۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...