گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۸۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۷۲۲ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۹۲۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۶۷۲۹۶ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٧/٢١ - ۱۴۸۸ مورد

اعلام برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی

یكشنبه ٧ مهر ١٣٩٨ ساعت ٩:٢٣ ق.ظ   ( بازدید : 277 نفر )


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

به گزارش مفدا خراسان شمالی، دکتر امیر امانی برگزاری جشن دانشجویان جدید الورود در محل سالن لاله سپاه درتاریخ نهم مهرماه را از برنامه‌های مدیریت فرهنگی عنوان کرد.

وی برنامه‌های مدیریت دانشجویی را شامل ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود در محل مرکز تجمیع دانشکده دندانپزشکی، حضور تمام وقت مسئولین وکارشناسان مدیریت دانشجویی در محل ثبت نام جهت پاسخگویی به سوالات و ابهامات دانشجویان جدید الورود و پوشش بیمه ای کلیه دانشجویان جدید الورود ( بیمه حوادث و بیمه مسئولیت مدنی) دانست.

این مسئول ثبت نام دانشجویان جدیدالورود جهت اسکان در خوابگاه‌های خود گران، نصب بنر خوشامد گویی به دانشجویان در تمامی دانشکده‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی و  ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در سامانه یکپارچه صندوق رفاه و تغذیه دانشگاه را از دیگر برنامه‌های مدیریت دانشجویی عنوان کرد.

وی به برنامه های این معاونت در حوزه اداره مشاوره اشاره کرد و افزود: اجرای تست غربالگری سلامت روان عمومی جهت دانشجویان جدیدالورود، ارائه خدمات مشاوره حضوری و غیر حضوری جهت دانشجویان جدیدالورود و برگزاری کارگاه مهارت های زندگی، مشاوره قبل ازدواج و پیشگیری از اعتیاد جهت دانشجویان جدیدالورود از برنامه های پیش بینی شده در این حوزه است.

دکتر امانی برگزاری مسابقه ورزشی جهت دانشجویان جدیدالورود و اهدای جوایز به نفرات برتر را از برنامه های حوزه  اداره تربیت بدنی و برگزاری کارگاه آموزشی آیین نامه و شیوه نامه انضباطی جهت دانشجویان جدید الورود و توزیع بنر و پمفلت شورای انضباطی در خوابگاه و سلف را از برنامه های  شورای انضباطی ذکر کرد.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۲۴۴ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۳۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...