گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۵۳۳ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۳۹۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۶۳۰۳۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٧/٢١ - ۱۴۸۸ مورد

مسؤولان نظام سلامت درگذشت مادر وزیر بهداشت را تسلیت گفتند

یكشنبه ٣١ شهریور ١٣٩٨ ساعت ١٠:٣٣ ق.ظ   ( بازدید : 119 نفر )


مسؤولان نظام سلامت با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت مادر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تسلیت گفتند.

به گزارش مفدا، مادر وزیر بهداشت پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.

دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با صدور پیامی درگذشت مادر وزیر بهداشت را تسلیت گفت و نوشت: خبر درگذشت مادر مهربان، دلسوز و مؤمنه جنابعالی موجب اندوه و تألم گردید. اگر چه تسلیت واژه حقیری است در برابر فقدان این مادر مؤمنه، اما چنانچه خداوند سبحان صابرین را بشارت می‌دهد که: «و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون»، عرض تسلیت حقیر را بپذیرد. امیدوارم خداوند متعال روح پاک این مادر دلسوز و فداکار را با سرورشان خانم فاطمه زهرا سلام‌الله علیها محشور نماید و به جنابعالی و سایر بازماندگان صبر جزیل و شکیبایی عنایت فرماید.

دکتر اکبری مشاور عالی وزیر بهداشت نیز  با صدور پیامی این ضایعه را به دکتر نمکی تسلیت گفت و نوشت:برادر عزیزم جناب آقای دکتر سعید نمکی ارجمند، حقشان حلالت باد که بیش از چهل سال شاهد خدمات شما به این اسوه مقاومت بودم و همچنین شاهد دعاهای از عمق جان ایشان برای شما. ماه محرم است و میزبانان این ماه کریمانی هستند که او و شما را خوب می‌شناسند و رهایتان نمی‌کنند. از جان و دل برای جلب رحمت واسعه‌اش و صبر جمیل جنابعالی دعا می‌کنیم. خداوند روح بزرگ این مرحومه و پدر بزرگوارتان را قرین رحمت خود قرار دهد.

دکتر محمد رضا ظفرقندی، رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پیامی درگذشت مادر وزیر بهداشت را تسلیت گفت و نوشت: ضایعه اسفناک درگذشت والده مکرمه را محضر حضرت عالی و خانواده ارجمند تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. برای روح مادر بزرگوار، از درگاه الهی، شادی و سعادت اخروی و برای بازماندگان و خانواده معزز حضرت عالی صبر و شکیبایی روزافزون طلب می‌نمایم.

علی دل‌ پیشه، رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی نیز در پیامی خطاب به نمکی نوشت: از دست دادن مادر، غم و فقدانی بزرگ است، اما در برابر خواست و مشیت خداوند، کاری جز شکیبایی نمی‌توان و همگان دیر یا زود راهی آن جهان هستند تا در جوار رحمت‌اش به آرامش جاویدان رسند. درگذشت مادر بزرگوارتان را به جناب‌عالی و خانواده ارجمند تسلیت می‌گویم و از درگاه پروردگار برای شما بردباری و برای آن تازه‌درگذشته، برخورداری از خوان رحمت بی‌دریغش خواستارم.

دکتر کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت روز شنبه با اعلام این خبر در پیامی خطاب به وزیر بهداشت نوشت: ضایعه درگذشت والده ماجده را از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنیم. خداوند متعال روح آن فقیده سعیده را قرین رحمت خود نموده و با سرور و مقتدایش زهرای مرضیه (س) محشور نماید و به شما و جمیع بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید که فرمود: و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون.

دکتر علی اکبر پورفتح اله، مدیرعامل سازمان انتقال خون نیز در پیامی خطاب به نمکی نوشت: فقدان بهشتی روان والده بزرگوار حضرت عالی  را به شما و خاندان محترم تسلیت می‌گویم و از خداوند منان آرزوی علو مرتبت، رفعت و غفران واسعه الهی برای آن بانوی بافضیلت، مسئلت دارم.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۲۱۶ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۳۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...