گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۴۱ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۵۸۹۳ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۸۷۲۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۱۳۵۹۰۳ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/٢٥ - ۹۱۴۹ مورد

نشست اعضای شورای مرکزی مجمع قرآن و عترت

دوشنبه ٢٣ آذر ١٣٩٤ ساعت ١١:٣٥ ق.ظ   ( بازدید : 455 نفر )


نشست اعضای شورای مرکزی مجمع قرآن و عترت

نشست اعضای شورای مرکزی مجمع قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، سه‌شنبه 24 آذر ماه برگزار می‌شود و در روز دوم این نشست انتخابات سالیانه اعضای شورای مرکزی مجمع قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز برگزار می‌شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت، نشست اعضای شورای مرکزی مجمع قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور سیدمحمد مهدی بحرالعلوم، رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، سه شنبه 24 آذر ماه در محل مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

 

در این نشست ضمن معارفه رییس جدید مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت و ابلاغ شیوه نامه برگزاری انتخابات سالیانه شورای مرکزی، اعضای شورای مرکزی مجمع قرآن و عترت وزارت بهداشت به ارائه گزارش عملکرد سالیانه از فعالیت‌های این مجمع و ارائه طرح‌های دانشجویی در زمینه فعالیت‌های قرآنی می‌پردازند.

 

از دیگر برنامه‌های این نشست برگزاری انتخابات سالیانه شورای مرکزی مجمع قرآن و عترت دانشجویان علوم پزشکی در 25 آذر ماه است. دبیران کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی به عنوان اعضا مجمع عمومی، دارای حق رای و نامزدی در این انتخابات شرکت کرده و در انتخابات پنج عضواصلی و دو عضو علی‌البدل انتخاب خواهند شد.

 

انتخابات شورای مرکزی، هر ساله مطابق با اساسنامه مجمع قرآن و عترت دانشجویان وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی، با اتمام دوره یک ساله برگزار می‌شود.

 

گفتنی است در این نشست پس از اعلام نتایج و انتخاب دبیر مجمع به عنوان  نماینده قرآنی دانشجویان علوم پزشکی کشور، اولین جلسه اعضای شورای مرکزی  با حضور اعضای جدید تشکیل می‌شود.


منبع : مدیریت فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۵۸۸ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۳۹۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...