گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۸۱ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۳۵۷ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۷۰۲۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۷۱۳۵۲ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/٩ - ۲۳۵۷ مورد

برگزاری جلسه ستاد صیانت در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد

سه شنبه ٢٣ مرداد ١٣٩٧ ساعت ١٤:٣٤ ب.ظ   ( بازدید : 79 نفر )


رضایت مندی حداکثری مردم در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مهمترین هدف دانشگاه می باشد

به گزارش مفدا خراسان شمالی، دکتر فریمان ابراهیم زاده جانشین رئیس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دانشگاه ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و همچنین گرامیداشت دهه کرامت گفت: از جمله مهمترین اهداف ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب – صیانت از حقوق شهروندی، برخورد کریمانه و محبت آمیز با مردم و حفظ کرامت آنان و آگاه سازی مردم از حقوق و تکالیف و قانون گرائی در جامعه و پیشگیری از تخلفات اداری و رسیدگی به شکایات مردم و پیگیری برای برخورد با متخلفین در دانشگاه می باشد.

وی، کسب رضایت مندی حداکثری مردم در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را مهمترین هدف در این دانشگاه عنوان کرد. و رضایت مردم را شرط مهم و اساسی و دغدغه اصلی دولت اعلام نمود.

وی تصریح کرد: باید نسبت به رفع مشکلات در بیمارستانها و مراکز درمانی به گونه ای اقدام شود تا بتوانیم خدمات شایسته ای را که در شان مردم که همان ولی نعمتان ما محسوب می شوند، ارائه شود و کوتاهی در این حوزه از سوی دانشگاه به هیچ وجه پذیرفته نیست.

وی، خواستار تعامل مسئولین واحدهای تابعه دانشگاه و این تیم در راستای ارتقای سطح خدمات دهی به مردم شریف استان می باشد.

دکتر ابراهیم زاده خاطر نشان کرد: نهایت تلاش خواهد شد تا دستورالعمل های مربوط به ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی از جمله برنامه های حقوق شهروندی و حجاب و عفاف بطور کامل اجرا و توسعه یابد چرا که معتقدیم حقوق شهروندی امری است که باید در تمامی سطوح ساری و جاری شود.

جانشین رئیس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دانشگاه علوم پزشکی تصریح نمود: تاخیر صورت گرفته در افتتاح جاده منتهی به بیمارستان قابل تامل است و با بیان اینکه حفظ جان مردم مهم است، افزود: متاسفانه بنا به گزارش مدیریت بیمارستان بدلیل عدم افتتاح جاده و بروز سه مورد فوتی در یکسال اخیر پدید آمد. وی با تاکید بر ایمن سازی جاده برای رفت و آمد رانندگان اظهار داشت: نصب علایم راهنمایی و رانندگی، ایجاد روشنایی کافی و افزایش کیفیت آسفالت جاده از اقدام های لازم برای ایمن سازی جاده می باشد که باید در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه اعضای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی نیز به طرح دیدگاهها و نظرات خود در رابطه با مسائل و مشکلات پرداختند.

در انتها از آقای دکتر حقیقی سرپرست محترم بیمارستان و آقای بهمن باقریان مدیر و خانم دکتر خراشادی زاده مترون بیمارستان به جهت راه اندازی کمپین اخلاق حرفه ای و اینکه این تیم را در بازدید از قسمت های مختلف همراهی نمودند قدردانی گردید.       


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۲۵۳ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۳۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...