گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۰۶ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۸۱۶ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۴۳۸۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۶۸۰۳۶ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٧/٢١ - ۱۴۸۸ مورد

۲۵ نماینده از دانشگاهعلوم پزشکی بجنورد در مرحله کشوری بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

یكشنبه ٢٠ خرداد ١٣٩٧ ساعت ١٣:٤١ ب.ظ   ( بازدید : 79 نفر )


مرحله کشوری بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در بخش معارف مرداد ماه و در بخش آوایی مهر ماه با حضور ۲۵ نماینده از دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش مفدا خراسان شمالی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه با بیان این خبر گفت: مرحله دانشگاهی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت در بخش آوایی و معارف با حضور بیش از ۱۳۰ نفر از دانشجویان،اساتید و کارکنان برگزار شد.

دکتر"فریمان ابراهیم زاده" با بیان اینکه سال گذشته در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت؛ در بخش عکس «علی تنها» در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت اظهار داشت: در بخش کشوری تنها نمایندگانی که ۸۰ درصد نمره آزمون را کسب کرده اند می توانند حضور داشته باشند ضمن اینکه مرحله کشوری بخش هنری، ادبی، فناوری و پژوهشی تک مرحله ای برگزار می شود و نمایندگان دانشگاه می توانند با سایر  دانشگاه ها به رقابت بپردازند.

به گفته وی بخش معارف در مرحله دانشگاهی در ۸ رشته احکام،آشنایی با ترجمه، تفسیر، آشنایی با سیره معصومین، صحیفه سجادیه، احادیث اهل بیت و مفاهیم نهج البلاغه،حفظ موضوعی قرآن کریم و سبک زندگی اسلامی و در بخش آوایی در ۵ رشته قرائت تحقیق،قرائت ترتیل،حفظ ۱۰ جزء ،حفظ یک جزء و حفظ سوره واقعه برگزار شده است.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۲۴۹ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۳۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...