گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۳۵۷ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۶۷۶۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۷۱۰۹۴ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/٩ - ۲۳۵۷ مورد

اولین جلسه اعضای شورای صنفی دانشجویان برگزار شد

سه شنبه ١٤ دی ١٣٩٥ ساعت ١:٥ ق.ظ   ( بازدید : 253 نفر )


اعضای شورای صنفی پل ارتباطی دانشجویان و مسئولین هستند.

اولین جلسه اعضای شورای صنفی دانشجویان در روز چهارشنبه مورخه 95/10/8 ساعت 12 در دفتر معاونت فرهنگی دانشجویی برگزار شد .

این جلسه با حضور معاون محترم فرهنگی و دانشجویی آقای دکترفریمان ابراهیم زاده و دیگر اعضاء برگزار گردید.

در ابتدا دکتر قربانیان مدیرمحترم دانشجویی ضمن تبریک به دانشجویان منتخب در انتخابات شورای صنفی مراتب تقدیر خود را از مشارکت دانشجویان در انتخابات اعلام کرده و خواهان همکاری صمیمانه اعضای شورای صنفی به دلیل ارتباط نزدیک و مشاهده موارد و مشکلات دانشجویان از نزدیک بوده و فرمودند اعضای شورای صنفی پل ارتباطی دانشجویان و مسئولین هستند.آنها زمانی می‌تواند جایگاه خود را در دانشگاه پیدا کنند که وظایف خود را به خوبی انجام دهند ایشان فرمودند کار شورای صنفی کارگروهی است و اعضاء و مسئولین باید به خوبی انجام وظیفه نموده تا بعد یکسال با نتیجه مثبت، الگوی مناسبی برای دانشجویان وحتی مسئولین باشند.

در ادامه دکتر ابراهیم زاده معاون فرهنگی و دانشجویی نیز ضمن عرض تبریک به دانشجویان منتخب اعضاء شورای صنفی مشارکت آنها را نشان از سلامت اجتماعی شان دانستند و تجربه ای مثبت برای نقش آفرینی هایشان در آینده.ایشان خاطرنشان فرمود که ما نیازمند مشورت با شما و دانشجویان هستیم تا مشکلات به حداقل برسد واگرچنانچه موردی به نتیجه دلخواه نرسید مایوس نشوید چون نظرات دانشجویان بسیار قابل احترام است.

معاون فرهنگی و دانشجویی تصریح نمود: برای ایجاد انگیزه و تقدیر از زحمات اعضای شورای صنفی فعال ساعاتی را مسئولین در قالب کار دانشجویی در نظر بگیرند.

همچنین مدیر محترم فرهنگی نیز ضمن تبریک به اعضای شورای صنفی، عضویت آنها را فرصتی مناسب دانستند تا درحوزه های مختلف مشکلات را دیده و نقد کنند وبا همفکری و همکاری دانشجویان عزیز و مسئولین مشکلات مرتفع گردد.

در انتها اهداف و وظایف شورای صنفی دانشجویی بر اساس آیین نامه وزارت بهداشت به سمع حاضرین در جلسه رسید و همچنین در مورد انتخاب و وظایف شهرداران خوابگاه توضیحاتی ارائه شد و در این بین اعضای شورای صنفی موظف شدند تا در مدت زمان یک هفته دبیران مرکزی شورا را مشخص و معرفی کنند و همچنین اعضای شورای صنفی خوابگاه ها موظفند شهرداران خوابگاه را که هم میتوانند از بین اعضای شورای صنفی و هم از دانشجویان ساکن در خوابگاه باشند انتخاب و به مسئول اداره خوابگاه ها معرفی نمایند.

اعضای محترم شورای صنفی انتقادات، پیشنهادات و سوالاتی را مطرح نمودند که معاون محترم فرهنگی دانشجویی و مدیر محترم دانشجویی با استقبال از صحبتهای آنها پاسخگوی سوالات دانشجویان عزیز شدند.

همچنین جناب آقای دکترابراهیم زاده با اهدای کتابی که از تالیفات خودشان بود از زحمات دبیر مرکزی شورای صنفی سال گذشته جناب آقای نصرتی قدردانی نمودند.

 


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۲۵۳ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۳۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...