گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۴۷۱ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۵۱۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۶۳۵۰۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٧/٢١ - ۱۴۸۸ مورد

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

یكشنبه ٧ مهر ١٣٩٨ ساعت ٩:١٣ ق.ظ   ( بازدید : 322 نفر )


مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با حضور سرپرست، معاونان و مسؤلان دانشگاه در مسجد امام علی (ع) برگزار شد.

 به گزارش مفدا خراسان شمالی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این مراسم ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: فرهنگ ایثار و شهادت طلبی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اگر این فرهنگ وجود نداشته باشد، تحمل سختی ها امکان پذیر نیست.

 دکتر سید احمد هاشمی با تأکید بر تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال آن به نسل های آینده تصریح کرد: از خود گذشتگی، رشادت و ایثار فرزندان میهن در  ۸ سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و باید با کار و فعالیت جهادی و با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت، الگوی نمونه ای برای دانشجویان باشیم.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این مراسم با تأکید بر تولیدات گفت: برای تولید دانش بنیان برنامه های خوبی داریم، اما اگر هریک از ما به سهم خود در خانواده تولید داشته باشیم، می توانیم در مسیر اصلی قرار گرفته و به سوی اهداف والا گام برداریم.

دکتر امیر امانی افزود: اگر از میزان رفاه بکاهیم و در صورت نیاز،  کالای ایرانی خریداری کرده و به تولید داخلی بپردازیم پیشرفت خوبی خواهیم داشت.

 

 معاون فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در این مراسم، حضور پرشور مردم در صحنه را عامل اصلی پیروزی اعلام کرد و گفت: حضور مردم در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی، نقش چشمگیر و مؤثری داشت .

 سرهنگ اسماعیل فرجی تصریح کرد: اگر از فرهنگ شهادت و ایثار فاصله بگیریم پیروزی نخواهیم داشت و در واقع همین فرهنگ است که انقلاب را زنده نگه داشته است.

 وی اظهار داشت: پیروزی، لایق رزمندگان است و ما با ادامه دادن راه شهیدان، زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها و انتقال به نسل جدید در این مسیر گام برمی داریم.

 

 


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۲۱۶ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۳۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...