گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۷۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۵۵۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۱۰۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۶۵۴۷۱ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٧/٢١ - ۱۴۸۸ مورد

همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن کریم در دانشگاه برگزار می شود.

چهارشنبه ٧ مهر ١٣٩٥ ساعت ١١:٢٥ ق.ظ   ( بازدید : 556 نفر )


همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن کریم در دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و دبیر این همایش ملی گفت: همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن کریم هفتم و هشتم مهرماه برگزار می شود.

دکتر"فریمان ابراهیم زاده  "اظهار داشت: 200 مقاله  از کل کشور به دبیرخانه همایش ارسال شده که از این تعداد 96 مورد شامل12 مقاله،35پوستر،24 چکیده مقاله و 25 سخنرانی مورد پذیرش قرار گرفته است .

وی افزود : در این همایش 4 پنل تخصصی قرآن و سلامت جسمی،قرآن و سلامت روانی،قرآن و سلامت اجتماعی و قرآن و سلامت معنوی ارائه می گردد.

وی از برگزاری چهار کارگاه تحت عنوان روش ها و مدل های تولید علم و نظریه پردازی در حوزه قرآن و سلامت، روش شناسی مطالعات میان رشته های قرآن کریم ،نقد و بررسی دیدگاه ها در خصوص گستره سلامت در قرآن و چگونگی بهره گیری از رهنمود های قرآن و عترت در برنامه ریزی خدمات جامع سلامت خبر داد.

به گفته وی همایش با حضور اساتید برجسته کشور در حوزه‌های قرآنی و علوم پزشکی برگزار می شود .

وی با اشاره به این که محل برپایی کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی در دانشگاه‌ علوم پزشکی، دانشکده علوم قرآنی و دانشکده علوم پزشکی اسفراین است،عنوان کرد :مراسم افتتاحیه این همایش ساعت 14 روز چهارشنبه 7/7/95 در تالار شهید آوینی بیمارستان امام علی (ع) بجنورد و آئین اختتامیه آن ساعت 16 روز پنجشنبه 8 مهرماه در سالن بصیرت دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار می‌شود.

دکتر"ابراهیم زاده "خاطرنشان کرد: همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن کریم با همکاری جهاددانشگاهی خراسان شمالی، سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان شمالی و دانشگاه بجنورد برگزار می‌شود.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۲۲۴ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۳۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...