گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۷۵ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۵۳۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۶۳۷۷۵ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٧/٢١ - ۱۴۸۸ مورد

نشست هم اندیشی تدوین آیین نامه بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت برگزار شد

چهارشنبه ١ آبان ١٣٩٨ ساعت ٩:١٠ ق.ظ   ( بازدید : 290 نفر )


نشست هم اندیشی تدوین آیین نامه بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت در مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با حضور مسوولان و صاحبنظران این حوزه برگزار شد.

به گزارش مفدا، در آستانه برگزاری اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت، نشست هم اندیشی "تدوین آیین نامه بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت" در مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با حضور مسؤولان و صاحبنظران این حوزه برگزار شد.

در این نشست که در محل مرکز قرآن و عترت معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت برگزار شد، حسینی محراب کارشناس مسئول اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ایمان امیدواری مدیر قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، مریم دهقانی کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز و دبیر مجمع قرآن و عترت وزارت بهداشت، مریم امیدی کارشناس قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و دو دانشجوی فعال قرآنی از دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و سبزوار و مسؤولان و کارشناسان مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت حضور داشتند.

در این نشست زمانبندی، رشته ها، منابع بخش کتبی، زمان برگزاری و نحوه ثبت نام در جشنواره مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد پیشنهادات ارائه شده در این جلسه در آیین نامه بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت لحاظ شود.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۲۱۸ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۳۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...