گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۹۱ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۵۹۹ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۱۸۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۶۶۰۸۳ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٧/٢١ - ۱۴۸۸ مورد

با دستور وزیر بهداشت؛ دانشگاه‌های علوم پزشکی موظف به ایجاد و تجهیز نمازخانه در کلیه مراکز تابعه فاقد نمازخانه شدند

سه شنبه ٢٣ مهر ١٣٩٨ ساعت ٧:٣٥ ق.ظ   ( بازدید : 236 نفر )


بنابر درخواست معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و با دستور وزیر بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی موظف به ایجاد و تجهیز نمازخانه در کلیه مراکز دانشگاهی، بهداشتی و درمانی تابعه شدند.

به گزارش مفدا، بنابر درخواست دکتر سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با دستور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی موظف به «ایجاد و تجهیز نمازخانه­ در بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و خوابگاه‌های دانشجویی فاقد نمازخانه» شدند.

در پی درخواست معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت مبنی بر «ایجاد و تجهیز نمازخانه­ در بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و خوابگاه‌های دانشجویی فاقد نمازخانه»، وزیر بهداشت در طی نامه‌ای از معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خواست تا در این خصوص اقدام لازم صورت پذیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت نیز معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاههای علوم پزشکی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی و تجهیزات پزشکی کشور و سرپرست امور مهندسی و فناوری‌های نوین سازمان مجری ساختما ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی را موظف کرد فضاهایی مناسب جهت نمازخانه‌ در بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی، درمانی و خوابگاه‌های دانشجویی ایجاد کنند.

بنابر این دستور دانشگاه‌های علوم پزشکی موظف شدند فضای مناسبی جهت جانمایی نمازخانه، در مرحله طراحی نقشه‌­ها و ساخت ساختمان­‌های تحت پوشش را در دستور کار قرار دهند. همچنین در خصوص ساختمان‌­های موجود، در صورتی که به دلایل مختلف، تغییر کاربری در نمازخانه‌های بیمارستان­ها، خوابگاه‌­های دانشجویی و... انجام شده است و یا فضاهای موجودی که از کیفیت مناسبی برخوردار نیست، نسبت به استفاده مجدد از فضا تحت عنوان نمازخانه و نیز بهبود کیفیت فضاهای موجود اقدام کنند.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۲۲۵ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۳۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...