گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۷۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۵۹۹ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۳۶۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۶۶۲۶۵ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٧/٢١ - ۱۴۸۸ مورد

آیین معارفه دانشجویان ورودی سال 98 در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد

یكشنبه ١٤ مهر ١٣٩٨ ساعت ٨:٢٣ ق.ظ   ( بازدید : 284 نفر )


رییس دانشگاه تاکید کرد؛ تلاش ، خلق ایده های نو و کار آفرینی در کنار کسب علم و دانش شرط ارتقاء ، موفقیت و ساختن آینده ای روشن است.

به گزارش مفدا خراسان شمالی، آیین معارفه دانشجویان ورودی سال 98 با حضور رییس دانشگاه، معاون فرهنگی دانشجویی و جمعی از مسئولین دانشگاه در مجتمع رفاهی آموزشی لاله برگزار گردید. در این مراسم دکتر امانی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه حضور دانشجویان را در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خوشامد گفت و عنوان کرد دانشجو در محیط دانشگاه تک بعدی عمل نکند بلکه در کنار علم آموزی و در جهت خلق ایده های نو و کار آفرینی حرکت کند. در ادامه دکتر هاشمی رییس دانشگاه نیز از حضور دانشجویان ورودی جدید اظهار خوشنودی و مسرت نمود و ضمن عرض خیر مقدم ، خواستار تلاش و توجه دانشجویان در جهت ارتقاء جنبه های مختلف زندگی خود اعم از علمی، پژوهشی،معنوی و فرهنگی شد و تاکید نمود با تلاش و خلاقیت در کنار کسب علم و دانش می توان پله های ترقی را پیمود و به موفقیت دست یافت. 

همچنین در این آیین دانشجویان از سایر برنامه ها همچون محفل انس با قرآن کریم، مسابقات فرهنگی جذاب و مسابقات ورزشی بهره مند شدند و در پایان برنامه به برگزیدگان مسابقات جوایزی اهدا گردید.

 

 


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۲۲۶ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۳۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...