گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۰۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۵۵۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۲۲۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۶۵۵۹۵ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٧/٢١ - ۱۴۸۸ مورد

بازدید اعضاء ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد

چهارشنبه ٢٧ شهریور ١٣٩٨ ساعت ٩:٢٥ ق.ظ   ( بازدید : 335 نفر )


رفاه حال کارکنان و تکریم ارباب رجوع از اولویت های ریاست بیمارستان امام علی (ع) می باشد.

به گزارش مفدا خراسان شمالی، جلسه ستاد صیانت با حضور دکتر امیر امانی معاون فرهنگی و دانشجویی، حجت الاسلام و المسلمین موسوی جاجرمی نماینده محترم ولی فقیه در استان، حجت الاسلام و المسلمین براتی زاده رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب بجنورد، دکتر اکبر صولتی مدیر فرهنگی، سید حسین هاشمی نماینده اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات کارکنان و دیگر اعضاء در بیمارستان امام علی (ع) برگزار شد.

در این جلسه هر یک از مسئولین نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با بهبود سطح کیفی خدمات ارائه دادند و همچنین مدیر و رییس بیمارستان نیز اهداف و برنامه های پیش رو را تشریح کردند.

دکتر علی اسماعیلی سرپرست بیمارستان امام علی (ع) در این جلسه ضمن حمایت از کارکنان و ایجاد انگیزه که موجب ارائه خدمات با کیفیت به بیماران می شود را در اولویت برنامه های خود عنوان کرد .

معاون فرهنگی و دانشجویی تاکید کرد: به منظور سنجش میزان رضایتمندی مراجعین و شناسایی نقاط قوت و ضعف خود در بخش ها نسبت به ارائه پرسشنامه‌ی نظرسنجی اقدام گردد.

دکتر "امانی" ، از اقدامات درمانی و مراقبتی انجام شده در زمینه حفظ حریم بیماران و احترام به کرامت انسانی مسئولان و کارکنان بیمارستان قدردانی نمود.

 

 


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۲۲۴ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۳۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...