گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۶۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۵۹۹ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۳۵۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۶۶۲۵۵ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٧/٢١ - ۱۴۸۸ مورد

در سال تحصیلی جدید؛ معاون فرهنگی وزارت علوم خواستار توجه دانشگاه‌ها به حجاب و عفاف شد

شنبه ١٦ شهریور ١٣٩٨ ساعت ١١:٥٩ ق.ظ   ( بازدید : 191 نفر )


​معاون فرهنگی وزارت علوم با اشاره به بحث حجاب و عفاف گفت: تاکید ما برای دانشگاه ها این است که به این قواعد توجه کنند و از دانشجویان می خواهیم در این حوزه مشارکت کنند.

به گزارش مفدا، غلامرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در بحث حجاب و عفاف به این نکته تاکید  داریم که در نهاد دانشگاه مثل هر نهاد دیگری مجموعه ای از قواعد و هنجارها تعریف شده است.

وی ادامه داد: قواعد و هنجارهایی برای هر نهادی وجود دارد که کسی که وارد آن نهاد می شود باید به عنوان وظیفه و به عنوان مسئولیتی که برای آن فرد تعریف می شود، نسبت به آن اهتمام لازم را در عمل و رفتار داشته باشد.

معاون فرهنگی وزارت علوم افزود: بنابراین همان گونه که دانشجویان باید در حوزه آموزش و پژوهش هنجارپذیری داشته باشند، درحوزه‌های فرهنگی و اجتماعی هم که مجموعه‌ای از قواعد و هنجارها وجود دارد و برآمده از عرف و اسناد بالادستی است، از دانشجویان انتظار می رود که هنجارهای دانشگاه را پاس داشته و به آنها حرمت نهند.

وی درباره ابلاغ یک آیین نامه پوشش واحد به دانشگاه ها در سال تحصیلی جدید گفت: دانشگاهها خودشان آیین نامه پوشش دارند و درعین حال تاکید ما برای دانشگاه ها این است که به این قواعد توجه کنند و از دانشجویان می خواهیم در این حوزه مشارکت داشته باشند.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۲۲۶ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۳۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...