گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۰۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۵۹۹ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۰۹۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۶۵۹۹۴ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٧/٢١ - ۱۴۸۸ مورد

استفاده از ظرفیت‌های دانش آموختگان دانشگاه، اولویت کار در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی

سه شنبه ٢٢ مرداد ١٣٩٨ ساعت ٩:٢٢ ق.ظ   ( بازدید : 97 نفر )


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در تشریح اهداف و برنامه‌های این معاونت، گفت: استفاده از تخصص و تجربیات دانشجویان دانشگاه با تاسیس شرکتهای دانش بنیان، اولویت کار در حوزه دانشجویی این معاونت است.

به گزارش مفدا خراسان شمالی، دکتر امیر امانی با بیان اینکه وظایف معاونت فرهنگی و دانشجویی عمدتا در دو حوزه وظایف دانشجویی و فرهنگی طبقه بندی می شود، اظهار کرد: در بخش دانشجویی ایجاد نشاط میان دانشجویان و بهینه سازی امکانات و منابع موجود در جهت خدمت رسانی حداکثری، از اهداف اصلی معاونت است.
وی با اشاره به ایجاد زمینه‌هایی برای اشتغال دانش آموختگان دانشگاه، خاطرنشان کرد: با تاسیس شرکت های دانش بنیان و استفاده از پتانسیل های دانشجویان، دانشگاه در جهت تبدیل علم به ثروت گام بر می دارد.
دکتر امانی استفاده از تخصص و علم دانشجویان حین و پس از اتمام تحصیلات را مهم دانست و بر استفاده بهینه از این ظرفیتی که در اختیار دانشگاه قرار گرفته است، تاکید کرد.
وی تصریح کرد: با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری، موضوع تاسیس شرکت های دانش بنیان پیگیری می شود.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در ادامه سخنان خود به برنامه های پیش بینی شده در  حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: کار بر روی سواد رسانه ای و همچنین استفاده از ظرفیت فضای مجازی در میان اعضای هیئت علمی، کارمندان و دانشجویان در اولویت برنامه های این معاونت است. 
وی ترویج اردوهای جهادی، همکاری با نهادهای فرهنگی داخل استان و استفاده از پتانسیل خیرین موجود در استان در حوزه فرهنگی را از دیگر اهداف اصلی حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانست.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۲۲۵ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۳۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...