گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۶۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۵۵۴ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۳۰۹۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۶۵۴۶۱ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٧/٢١ - ۱۴۸۸ مورد

برگزاری جشن بزرگ ولادت باسعادت امام رضا (ع) و دهه کرامت

چهارشنبه ٢٤ مرداد ١٣٩٧ ساعت ١٣:٥٩ ب.ظ   ( بازدید : 76 نفر )


جشن بزرگ دهه کرامت با حضور اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه به همراه خانواده ها و جشنواره ورزشی ویژه ذختران ۳ تا ۱۲ سال در بوستان بش قارداش بجنورد برگزار شد.

به گزارش مفدا خراسان شمالی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه اظهار داشت: دهه کرامت تداعی کننده وفاداری و مهربانی یک خواهر به برادر، عزم و اراده یک بانوی بزرگ، یادآور زیبایی گفتار و رفتار یک امام، تفکر و تعمق در سیره ائمه معصومین و برگشت به فطرت، هویت و خویشتن خویش است.

دکتر"فریمان ابراهیم زاده" تصریح کرد: دختران عزیز این مرز و بوم گوهرهای پاک سرشتی هستند که باید با الگو گرفتن از کریمه اهل بیت و بکارگیری ظرفیت های خویش به عنوان یک زن مسلمان نقش ارزنده ای در جهت توسعه این مرز بوم ایفا کنند.

به گفته دکتر"ابراهیم زاده"همگی باید سیره رضوی را در پیش بگیریم ، در سیره امام رضا (ع) رفتارهای فراوانی یافت می شود که دلالت بر کرامت انسانی دارد و باید سرمشق ما قرار گیرد.

وی به توسعه امروز جامعه در ابعاد مختلف فرهنگی ،اقتصادی و سیاسی و توجه به کرامت انسان‌ها که مورد تاکید قرآن کریم قرار گرفته است اشاره کرد و افزود: توجه به حقوق شهروندی یک ضرورت است و صیانت از حقوق شهروندان باید تبدیل به یک باور شود و به این مفهوم و مولفه به عنوان یک ضرورت توجه کنیم. 

وی یکی از رموز اصلی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  به رهبری امام راحل و پس از آن سکانداری نظام جمهوری اسلامی توسط  مقام معظم رهبری  و مدیریت های اثر بخش توسط برخی دولتمردان را توجه ویژه به حقوق شهروندی عنوان کرد.

به گفته دکتر"ابراهیم زاده"مفاهیم مهمی همچون آزادی ، استقلال ، امنیت ، عدالت ٫... در ذیل مفهوم کرامت انسانی تحقق می یابد و سیره پیامبر گرامی و ائمه اطهار مملو از توجه به کرامت انسان‌ها است. 

بر پایه این گزارش جشنواره ورزشی در حاشیه برگزاری این مراسم برگزار گردید و۵۰ نفر از فرزندان همکاران دانشگاه در رده های سنی ۳ تا ۱۲ سال در رشته های طناب زنی،پرتاب توپ،دوی ۴ در ۹ متر و هدف زنی با توپ با یکدیگر به رقابت پرداختند.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۲۲۴ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۳۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...