گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۷۰ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۵۳۳ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۵۳۲ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۶۳۱۷۱ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٧/٢١ - ۱۴۸۸ مورد

آغاز ثبت نام بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

چهارشنبه ٢ اسفند ١٣٩٦ ساعت ١٣:٣٦ ب.ظ   ( بازدید : 61 نفر )


ثبت نام در جشنواره تا پایان سال ادامه خواهد داشت.دانشگاهیان می توانند جهت ثبت نام در جشنواره به سایت quran.behdasht.gov.ir مراجعه نمایند.

به گزارش مغدا خراسان شمالی،دوره بیست و سوم در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار می‌شود و ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان این وزارتخانه است که از بین آنها اساتید و دانشجویان برگزیده به جشنواره ملی در سال ۹۷ راه خواهند یافت.ین مسابقات در شش بخش آوایی(۱۵ رشته)، معارفی(۹ رشته)، پژوهشی(چهار رشته)، فن آوری(دو رشته)، ادبی(چهار رشته) و هنری (۱۰ رشته) و ۴۴ رشته برگزار می‌شود.
براساس برنامه زمان‌بندی شده در آیین‌نامه این دوره از جشنواره، زمستان سال ۹۶ برای ابلاغ آیین‌نامه، تبلیغات و نیز ثبت نام از مخاطبان اختصاص داده شده است. همچنین زمان برگزاری بخش شفاهی در مرحه دانشگاهی نیز اردیبهشت ماه سال ۹۷ در نظر گرفته شده است.
زمان ارسال آثار بخش‌های غیر حضوری جشنواره شامل بخش‌هایی همچون هنری، ادبی، فن‌آوری و پژوهشی نیز مردادماه سال آینده اعلام شده و زمان برگزاری آزمون کتبی نیز در مردادماه در نظر گرفته شده است.
بر اساس این گزارش، زمان برگزاری مرحله کشوری این جشنواره نیز که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می‌شود، مهرماه سال آینده خواهد بود. این تاریخ‌ها براساس زمان اعلام شده در آیین‌نامه است.در این دوره هر داوطلب در مرحه دانشگاهی و سراسری حداکثر در سه رشته از سه بخش مجزا حضور می‌یابد. اما در مرحله ملی هر شرکت‌کننده تنها در یک رشته اجازه حضور دارد. تبصره‌ای که در این زمینه در نظر گرفته شده است، حضور در رشته تواشیح و یکی دیگر از رشته‌های بخش آوایی به صورت همزمان است.
همچنین در این دوره تمهیداتی در نظر گرفته شده است تا تمامی آثار دریافتی مورد ارزیابی اثبات انتساب اثر به خالق اثر قرار گیرد. این ارزیابی از طریق اجرای زنده اثر، برگزاری آزمون عملی، ارسال عکس و فیلم از مراحل تولید اثر و یا اخذ استعلام از مراجع ذی صلاح و ... خواهد بود.


منبع : معاونت دانشجویی و فرهنگی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




















جستجو
زن ریحانه است (۱۱۲۱۶ بازدید)
مهارت حل مسئله (۵۳۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...